5 Användbara 6 Pack Tips

Dessa 6 pack tips hjälper dig att utveckla mejslade abs. Nu tar det lite tid att få slet, men dessa tips kommer att minimera den tiden greatly.So, prova dem. Jag tror att du kommer att bli förvånad över hur mycket de hjälper! 1. Ät LessOK, om du vill att få ”rippade kallad konventionen abs måste du förlora kroppsfett. Ingen kommer att kunna se dina abs, oavsett hur stora de är, om du har fett som täcker them.And det enda sättet att förlora kroppsfett är att äta mindre. Det är så enkelt som det blir. Ingen tycker om att kosten, men där är is.Once du får ditt kroppsfett tillräckligt låg, dina muskler (speciellt magen) kommer att börja lysa igenom. Du kommer att se mer slet och varmare, även om du just har förlorat weight.2. Förlora 1 till 1,5 pounds per WeekLose bara lite fett varje vecka. Gå inte på en galen, Crash Diet och försöka att förlora massor av vikt snabbt – du kommer bara vara skada ditt progress.Why? Tja, om du går ner i vikt fortare än 1 eller 1,5 pounds per vecka, kommer du att förlora ungefär hälften fett och hälften muskler efter det. Som inte är en bra ratio, muskler är dyrbar som guld, och du bör skydda den till varje pris naturligtvis inte detta innebära att det tar längre tid för dig att nå ditt mål!. Du kommer att ta den mest effektiva vägen att få ripped.


3. Lyft WeightsLifting vikt är oerhört viktigt för att få en slet 6-pack. Styrketräning kommer inte bara att bygga upp dina muskler, det hjälper dig att behålla muskelmassa när du är bantning och bränna calories.Now behöver din vikt träningsprogram inte vara otroligt komplicerat. Bara att lyfta en eller två gånger i veckan, är om du jobbar hårt fine.Oh, och för din rutin, hålla det enkelt. Gå inte överbord med små hissar, som bicep lockar och tillägg kalv. Svettas och jobba hårt med ett fåtal stora hissar som knäböj, deadlifts, pressar bänk, stående pressar, rena och pressar, samt viktade chin-ups.Ab övningar är användbara, men bara när du är förlorat det mesta av kroppen fett du behöver för att förlorar. Det är dags att börja oroa göra din abdominal muskler bigger.4. Te och EspressoGreen te och kaffe (speciellt espresso) kommer att hjälpa dig gå ner i vikt. Och inte av de skäl som du kan think.First bort, ingen av avhandlingar har några kalorier. OK, kanske om du har fem skott espresso det blir två eller tre, men det är i huvudsak noll. Vilket gör dem mycket bättre att dricka än apelsinjuice, mjölk eller trippel-mocka-Frapa-latte-vad-med-tre-bilder-of-vanilla.Both te och kaffe har också koffein som hjälper till att mobilisera fettsyror (så kan du bränna fett som bränsle enklare) och hålla dig aktiv. Återigen kommer detta inte göra upp för en skit diet, men det hjälper när det paras ihop med god mat habits.5. Få ColdGetting kallt hjälper du tappar fett. Inte en ton, men some.See, bränner din kropp mycket energi varje dag för att hålla dig på en konstant kroppstemperatur. Om du får kalla, antingen genom att vrida där nere termostaten med kalla duschar, bär färre lager, eller dricka massor av kallt vatten, kommer du ner i vikt snabbare

Be Sociable, Share!