Mafia II Reviews

produkt recension på nätet. Du kan också läsa produkt recension om Mafia II på nätet för att veta mer om detta spel. Det underbara med Mafia II är att det döljer sin dreadfulness mycket bra. Denna märkliga spelet öppnas med enastående visuella var i inställningen av Empire Bay är packade med World War 2 eran detaljer. Du kommer karaktärerna i detta spel är mycket autentiskt. Soundtracket i detta spel lovar att dränka någon i kultur samt andan av perioden. Detta spel har produktionen värden, som spelarna tolkar som tecken på kvalitet. Detta spel är roligt att göra spel att spela. Du kommer att se skottlossningar i barer och flaskor spränga upp.

Detta spel kastar du som Vito Scaletta som är ung italiensk kommer tillbaka från andra världskriget i sökandet efter sin syster och mor. Vito som alla kriminella i en gangster film vill inte leva ett stycket liv i slummen och därmed väljer han brottet vägen för att tjäna mer pengar. Du kommer att bli tid med Vito som han stjäl många bilar, whacks dudes och försök på alla typer av läckra outfit. Allt detta händer i staden som heter Empire Bay som är packad med poliser, bilar och människor. Du kommer att ha ett uppdrag i detta spel och det är alltid en, som driver berättelsen framåt. Alla ikonerna som finns på kartan, t.ex. gun butiker, klädbutiker är ett sätt att stärka detta uppdrag.

Du kan se allt som händer omkring dig beror på dig. Det finns bara uppgiften hand i Empire Bay och platsen känns klumpigt tom. Det känns inte levande. Du ser andra människor och bilar. Empire Bay är som en ofylld lek uppsättning, vilket skadar trovärdighet att vara värld Vito. Det fina med det här spelet är dess historia och hur den berättas. Titta på bedrifter Vito och Joe, är hans bästa vän en bästa upplevelse. Om du är en ganger film älskare då du kommer att njuta av att spela detta spel. Mafia II använder sig av några filmiska knep för att öka produktionen värdet på de kapade scener. Du kommer också att se några over-the-shoulder vinklar som man inte brukar se och små inslag, vilket gör filmer visuellt underhållande.

Berättelsen är den mest underhållande delen av detta spel. Någon som ser kändes allt mellan cut dofter som allmänt stans människor, var bara något för att få igenom att gå mot nästa berättelse. De tekniska aspekterna av Mafia II tilltalande desamma som för en grundläggande tredje person shooter. Du har en samling av vapen för att döda alla onda människor så att du kan gå vidare. Du kan också prova att avvika från en sådan strategi och bli kreativ men du kommer att vara under borta i några sekunder bara. Mafia II insisterar bara att du huka bakom lådor, utbrast att skjuta och sedan gå tillbaka till att dölja så att du enkelt kan återställa din hälsa. När du kör in i en brand gungade chef, får du skadad om du tror att du är helt skyddad.

Med tanke på ovanstående är detaljerad information om Mafia II som ger dig en klar bild på hur detta spel fungerar. Om du vill ha mer information kan du läsa Mafia II Recension tillgänglig online.

Author Jag Parkar Atkinson. Jag har arbetat som ett innehåll författare sedan mars 2010. Jag har skrivit på ett brett spektrum av ämnen som består av bilhandlare, bröllop, ekonomi, skilsmässa osv Nu ska jag försöka skriva mer på GTA 4 omdömen och produktutveckling granskning ”>

För varje produkt kan du läsa på nätet produkt recension. Du kan också läsa produkt recension om Mafia II på nätet för att veta mer om detta spel. Det underbara med Mafia II är att det döljer sin dreadfulness mycket bra. Denna märkliga spelet öppnas med enastående visuella var i inställningen av Empire Bay är packade med World War 2 eran detaljer. Du kommer karaktärerna i detta spel är mycket autentiskt. Soundtracket i detta spel lovar att dränka någon i kultur samt andan av perioden. Detta spel har produktionen värden, som spelarna tolkar som tecken på kvalitet. Detta spel är roligt att göra spel att spela. Du kommer att se skottlossningar i barer och flaskor spränga upp.