Top 3 avancerade sätt att bygga muskler fort


Följande 3 sätt att bygga muskler snabbt är avancerade muskelbyggande tekniker som används av några av världens bästa bodybuilders.Forced RepsForced reps, även känd som tvingade repetitioner, är en av de många sätt att bygga muskler snabbt som utförs efter det att dina muskler har genomgått muskel misslyckande. Dessa ytterligare repetitioner är därför ofta kompletteras med hjälp av en tränare eller träna partner. Anledningen till att denna avancerade styrketräning tekniken är så effektiv på att bygga muskler snabbt är att det tvingar aktiveringen av muskelfibrerna innebär. I huvudsak förutsätter begreppet forced reps att du behöver max ut din muskelgrupp förmåga att fungera i syfte att bygga upp dina muskler i en snabbare takt. Tvärtemot vad många tror du kan uppnå detta utan att orsaka omfattande skador på muscles.In för att tillämpa grunderna i forced reps, kommer du att träna dina muskler som du normalt skulle fylla så många repetitioner och set som du kan. När du når en punkt som du inte kan lyfta vikten för en annan rep med korrekt form själv, du sedan söka hjälp av en spotter för att hjälpa dig att fylla så många fler reps som du can.However, bör du vara uppmärksam på det faktum att de ska bara ge dig med minimal hjälp när du utför dina forced reps.


Minimal assistans innebär att de bara bör ge stöd i att initiera och avsluta upprepningen. För att korrekt utföra minimal bistånd bör personen bidrar endast 10 till 15 procent av hans eller hennes arbete så att du kan använda minst 85% av din egen muskelkraft. Detta kan subjektivt uppskattas. Vanligtvis är det möjligt att slutföra 1 till 3 tvingas reps.Negative RepsFor varje muskel byggnad övning upprepning, det finns 2 huvudsakliga faser. Den första fasen är känd som den koncentriska fasen. Under denna positiva fas musklerna utför kontraktion eller förkortning som krävs för att lyfta och bära den mängd motstånd ges till dem, det vill säga motstånd hantlar eller skivstång lyfts. Vikten lifted.In sedan den andra fasen, den excentriska fasen, under vilken muskelfibrerna förlänger och gör att du kan återställa vikten till utgångsläget. Denna fas av en upprepning kräver faktiskt största mängden muskel kontraktion och spänning. Det är under denna fas som negativa reps utförs. För att fullborda ett negativt rep behöver du bara öka belastningen sänks samtidigt öka den tid som du tar att slutföra denna fas av motion upprepningar genom att sänka vikten slowly.Super SetsThe begreppet muskelgrupp co-kontraktion mycket inspirerade idén om super set för dina övningar. I grund och botten kräver begreppet super set du utföra två typer av antagonistiska övningar i snabb succession.For exempel, om du vill utveckla muskulösa armar snabbt, måste du formulera en workout rutin som räknar ut din biceps brachii och triceps brachii muskler grupper i under samma session.Take notera att av alla sätt att bygga muskler snabbt för denna teknik är effekten måste det vara minimal viloperiod mellan de två motion set


Be Sociable, Share!